Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23978
Title: Формування збутової політики підприємства
Other Titles: Formingf sale policy of enterprise
Формирование сбытовой политики предприятия
Authors: Кучер, В.А.
Кucher, V.А.
Кучер, В.А.
Keywords: збутова політика
просування товару
ринок
обрана стратегія
маркетинговий аналіз
виробник
покупець
sale policy
advancement of commodity
market
chosen strategy
marketing analysis
producer
buyer
сбытовая политика
продвижение товара
рынок
выбранная стратегия
маркетинговый анализ
производитель
покупатель
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Abstract: Система збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві.
Description: The system of sale of commodity is one of major in the marketing policy of enterprise. It is proved, that success is achieved by that supplier which attentively will listen to the remarks of client and will organize more comfort and mutually beneficial collaboration. The organizational form of activity of service of sale on an industrial enterprise is substantiated.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23978
Appears in Collections:Випуск 40-3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228.pdf325,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.