Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23789
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КУШНІРЕНКО, О. М. | - |
dc.contributor.author | Кушниренко, Е.Н. | - |
dc.contributor.author | Kushnirenko, Y.N. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T13:20:14Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T13:20:14Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.147:004:622 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23789 | - |
dc.description | The article deals with one form of computer-assisted learning, created on the basis of elements of artificial intelligence systems, namely, expert learning systems, their use in teaching in higher education; the intensification of educational process. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається одна з форм комп’ютерного навчання, що створена на базі використання елементів систем штучного інтелекту, а саме експертні навчальні системи; їх застосування у навчанні у вищих навчальних закладах; інтенсифікація навчального процесу. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | expert systems | en_US |
dc.subject | expert learning systems | en_US |
dc.subject | individualization | en_US |
dc.subject | activity approach | en_US |
dc.subject | consecutive | en_US |
dc.subject | strictly defined (linear) teaching | en_US |
dc.subject | nonlinear (inconsecutive) individual-based teaching | en_US |
dc.subject | искусственный интеллект | en_US |
dc.subject | экспертные системы | en_US |
dc.subject | экспертные обучающие системы | en_US |
dc.subject | индивидуализация | en_US |
dc.subject | деятельностный подход | en_US |
dc.subject | последовательное, строго определённое (линейное) обучение | en_US |
dc.subject | нелинейное (непоследовательное) индивидуально-ориентированное обучение | en_US |
dc.subject | експертні навчальні системи | en_US |
dc.subject | штучний інтелект | en_US |
dc.subject | експертні системи | en_US |
dc.subject | індивідуалізація | en_US |
dc.subject | діяльністний підхід | en_US |
dc.subject | послідовне, чітко визначене (лінійне) навчання | en_US |
dc.subject | нелінійне (непослідовне) індивідуально-орієнтоване навчання | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Использование экспертных систем в процессе обучения | en_US |
dc.title.alternative | Usage of expert systems in teaching | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kushnirenko.pdf | 113,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.