Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23767
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Добровольская, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Dobrovolska, L. A. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T11:59:26Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T11:59:26Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.141+371.21 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23767 | - |
dc.description | In this article focuses on the willingness and ability of a teacher to ground and argue his positions, to prove legitimacy of one or another point of view, to show tolerance, to find optimum approaches to a given concrete student is accented. | en_US |
dc.description.abstract | У статті акцентується увага на готовність і здатність педагога обгрунтовувати, аргументувати свої позиції, доводити правомірність тієї чи іншої точки зору, проявляти толерантність, знаходити оптимальні підходи до даного конкретного студента. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | способность педагога | en_US |
dc.subject | аргументировать свои позиции | en_US |
dc.subject | точка зрения | en_US |
dc.subject | толерантность | en_US |
dc.subject | ability of a teacher | en_US |
dc.subject | argue his positions | en_US |
dc.subject | point of view | en_US |
dc.subject | tolerance | en_US |
dc.subject | student | en_US |
dc.subject | здібність педагога | en_US |
dc.subject | аргументувати свої позиції | en_US |
dc.subject | точка зору | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ | en_US |
dc.title.alternative | Теоретико-методические аспекті диадичной формі обучения студентов | en_US |
dc.title.alternative | Theoretico-methodical aspect to the диадичной form of teaching of students | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dobrovolska.pdf | 128,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.