Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМУСАЄВ, К.Ф.-
dc.contributor.authorMusaev, K. F.-
dc.date.accessioned2013-11-12T10:00:58Z-
dc.date.available2013-11-12T10:00:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК: 373.546-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23737-
dc.descriptionA pedagogical experiment as complex of research methods, allowing providing evidential and scientific-objective verification of rightness of hypothesis of ascent from abstract to concrete is considered.en_US
dc.description.abstractРозглянуто педагогічний експеримент як комплекс методів дослідження, що дозволяють забезпечити доказову і науково-об’єктивну перевірку правильності гіпотези сходження від абстрактного до конкретного.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectstructure of maintenanceen_US
dc.subjectdidactic technologiesen_US
dc.subjectexperimenten_US
dc.subjectструктурирование содержанияen_US
dc.subjectдидактические технологииen_US
dc.subjectэкспериментen_US
dc.subjectструктурування змістуen_US
dc.subjectдидактичні технологіїen_US
dc.subjectекспериментen_US
dc.titleМЕТА, ЗАДАЧІ ТА ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИen_US
dc.title.alternativeЦель, задачи и этапы организации исследовательско- экспериментальной работыen_US
dc.title.alternativePurpose, tasks and stages of organization of исследовательско- of experimental worken_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
musaev.pdf57,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.