Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБУРИК, М.П.-
dc.contributor.authorОСТРОВЕРХОВ, М.Я.-
dc.contributor.authorБУРИК, Н. П.-
dc.contributor.authorОСТРОВЕРХОВ, Н. Я.-
dc.contributor.authorBURYK, N.-
dc.contributor.authorOSTROVERKHOV, N.-
dc.date.accessioned2013-10-11T12:10:58Z-
dc.date.available2013-10-11T12:10:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія "Електротехніка і енергетика". № 1 (14), 2013 р., 358 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 621.797:621.664-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23137-
dc.descriptionThis paper deals with the problem of improving the quality of control coordinates of electric drives by synthesis algorithms based on the concept of inverse problems of dynamics in combination with minimization of local functionals characterizing the energy instantaneous values. The system of cascade speed control of the electromechanical coordinates of electric drives is most abundant principle control. However, the transfer functions of the electric regulators who are committed to a common module or symmetrical optimum compensate the appropriate links of control object. These problems of electric drive were solved using the control laws based on the concept of inverse problems of dynamics while minimizing local functionals instantaneous values of energies that have high dynamic accuracy and natural properties with respect to changes in parameters and disturbing factors. Research presented system of slave control angular speed carried by mathematical modeling. We used a standard test, which included testing of the trajectory angular speed ωn (the task in the form of jump) followed imposition (t = 5 s) and reset (t = 8 s) rated load.en_US
dc.description.abstractРозглянуто задачу підвищення якості регулювання швидкості електропривода шляхом синтезу закону керування на основі концепції зворотних задач динаміки при мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що забезпечує слабку чутливість до параметричних та координатних збурень. Викладенні результати математичного моделювання, які ілюструють ефективність розробленого закону керування кутовою швидкістю та показують його перевагу в порівнянні з традиційними законами.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectсистема регулирования скоростиen_US
dc.subjectконцепция обратных задач динамикиen_US
dc.subjectзаконы управленияen_US
dc.subjectминимизация локальных функционалов мгновенных значений энергийen_US
dc.subjectsystem speed controlen_US
dc.subjectcontrol lawsen_US
dc.subjectconcepts of inverse problems of dynamicsen_US
dc.subjectminimization of local functionals characterizing the energy instantaneous valuesen_US
dc.subjectсистема регулювання швидкостіen_US
dc.subjectзакони керуванняen_US
dc.subjectконцепція зворотних задач динамікиen_US
dc.subjectмінімізація локальних функціоналів миттєвих значень енергійen_US
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ, СИНТЕЗОВАНОЇ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЗВОРОТНИХ ЗАДАЧ ДИНАМІКИen_US
dc.title.alternativeМоделирование системы регулирования скорости, синтезированной на основе концепции обратных задач динамикиen_US
dc.title.alternativeModeling of Speed Control System Synthesized on the Concept of Dynamics Inverse Problemsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:2013_Випуск № 1 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
036.pdf401,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.