Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22870
Назва: Диагностика конкурентной среды в системе маркетинга экспортного рынка металлопродукции Украины
Інші назви: Diagnostic of Competitive Medium in a System of Marketing of Ukraine's Metal Produce Export
Діагностика конкурентного середовища у системі маркетинга експортного ринку металопродукції України
Автори: Майорова, И.Н.
Христиановский, В.В.
Mayorova, I.N.
Christianovsky, V.V.
Майорова, І.Н.
Хрістіановський, В.В.
Ключові слова: рынок металлопродукции
metal production market
конкуренция
competition
экспортный рынок
export market
маркетинг
marketing
индекс Хирфендаля-Хиршмана
IHH
конкурентоспособность
competitiveness
Дата публікації: 2001
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Короткий огляд (реферат): Представлена методика исследования конкурентной среды внутреннего и внешнего рынка металлопродукции. Использование ее позволяет участникам рынка принимать обоснованные стратегические и тактические управленческие решения относительно поведения на рынке.
Опис: In the paper the research technique of competitive medium of the internal and external metal production market is submitted. Its usage allows the market participants to take reasonable strategic and tactical administrative solutions concerning their behaviour on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22870
Розташовується у зібраннях:Випуск 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
194-202.pdf6,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 194-202.pdf22,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.