Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22870
Title: Диагностика конкурентной среды в системе маркетинга экспортного рынка металлопродукции Украины
Other Titles: Diagnostic of Competitive Medium in a System of Marketing of Ukraine's Metal Produce Export
Діагностика конкурентного середовища у системі маркетинга експортного ринку металопродукції України
Authors: Майорова, И.Н.
Христиановский, В.В.
Mayorova, I.N.
Christianovsky, V.V.
Майорова, І.Н.
Хрістіановський, В.В.
Keywords: рынок металлопродукции
metal production market
конкуренция
competition
экспортный рынок
export market
маркетинг
marketing
индекс Хирфендаля-Хиршмана
IHH
конкурентоспособность
competitiveness
Issue Date: 2001
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Abstract: Представлена методика исследования конкурентной среды внутреннего и внешнего рынка металлопродукции. Использование ее позволяет участникам рынка принимать обоснованные стратегические и тактические управленческие решения относительно поведения на рынке.
Description: In the paper the research technique of competitive medium of the internal and external metal production market is submitted. Its usage allows the market participants to take reasonable strategic and tactical administrative solutions concerning their behaviour on the market.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22870
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
194-202.pdf6,48 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 194-202.pdf22,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.