Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22869
Назва: Современные методы маркетинга в санации убыточных предприятий
Інші назви: Modern Marketing Methods in Sanation of Enterprises with Economic Losses
Сучасні методи маркетингу в санації збиткових підприємств
Автори: Александров, И.А.
Семенюта, М.А.
Подлужная, Н.А.
Alexandrov, I.A.
Semenyuta, M.A.
Podluzhnaya, N.A.
Александров, І.А.
Семенюта, М.А.
Подлужна, Н.А.
Ключові слова: рынок сбыта
sales market
информационная стратегия
information strategy
маркетинг
marketing
интернет-экономика
Internet economy
маркетинговая деятельность
marketing activities
интернет-маркетнг
Internet marketng
Дата публікації: 2001
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Короткий огляд (реферат): Изучение новых рынков сбыта продукции следует осуществлять с применением новых электронных технологий в системе Интернет. Целесообразно создать региональный центр маркетинга, ориентированный на изучение рынков сбыта через систему Интернет для заинтересованных предприятий.
Опис: Marketing research to sell produce gaining profits should be carried out with the help of new electronic technologies of the Internet. It would be reasonable to open a regional marketing research center organized on the basis of the Internet data for the interested manufacturers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22869
Розташовується у зібраннях:Випуск 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182-189.pdf5,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.