Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22869
Title: Современные методы маркетинга в санации убыточных предприятий
Other Titles: Modern Marketing Methods in Sanation of Enterprises with Economic Losses
Сучасні методи маркетингу в санації збиткових підприємств
Authors: Александров, И.А.
Семенюта, М.А.
Подлужная, Н.А.
Alexandrov, I.A.
Semenyuta, M.A.
Podluzhnaya, N.A.
Александров, І.А.
Семенюта, М.А.
Подлужна, Н.А.
Keywords: рынок сбыта
sales market
информационная стратегия
information strategy
маркетинг
marketing
интернет-экономика
Internet economy
маркетинговая деятельность
marketing activities
интернет-маркетнг
Internet marketng
Issue Date: 2001
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Abstract: Изучение новых рынков сбыта продукции следует осуществлять с применением новых электронных технологий в системе Интернет. Целесообразно создать региональный центр маркетинга, ориентированный на изучение рынков сбыта через систему Интернет для заинтересованных предприятий.
Description: Marketing research to sell produce gaining profits should be carried out with the help of new electronic technologies of the Internet. It would be reasonable to open a regional marketing research center organized on the basis of the Internet data for the interested manufacturers.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22869
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
182-189.pdf5,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.