Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаринцева, Н.Ю.-
dc.contributor.authorКоробський, Р.В.-
dc.date.accessioned2013-06-26T20:36:55Z-
dc.date.available2013-06-26T20:36:55Z-
dc.date.issued2012-03-29-
dc.identifier.citationДні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21863-
dc.subjectПромисловий маркетингen_US
dc.subjectекономічні блокиen_US
dc.subjectгалузі народного господарстваen_US
dc.subjectспоживаючі галузіen_US
dc.titleКонцепція промислового маркетингу у стратегіях інтегрованого маркетингового просторуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koncepciya_promyslovogo_marketingu_Parinceva_Korobskiy.pdf592,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.