Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21863
Title: Концепція промислового маркетингу у стратегіях інтегрованого маркетингового простору
Authors: Паринцева, Н.Ю.
Коробський, Р.В.
Keywords: Промисловий маркетинг
економічні блоки
галузі народного господарства
споживаючі галузі
Issue Date: 29-Mar-2012
Citation: Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21863
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koncepciya_promyslovogo_marketingu_Parinceva_Korobskiy.pdf592,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.