Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20393
Назва: Дидактичні аспекти теорії проблемного навчання
Автори: Гусєва, О.Є.
Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: Проблемне навчання
проблемна ситуація
Дата публікації: 10-кві-2010
Видавництво: Красноармійськ: КІІ ДонНТУ
Бібліографічний опис: О.Є.Гусєва, Л.Г.Сергієнко. Дидактичні аспекти теорії проблемного навчання // Дні науки–2010: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2010. – С.123-125
Короткий огляд (реферат): В статі представлено прорблемне навчання як одне з дієвих засобів розвитку розумових сил студентів, їх самостійності та активності, творчого мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20393
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123Сергиенко.pdf140,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.