Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20393
Назва: | Дидактичні аспекти теорії проблемного навчання |
Автори: | Гусєва, О.Є. Сергієнко, Людмила Григорівна |
Ключові слова: | Проблемне навчання проблемна ситуація |
Дата публікації: | 10-кві-2010 |
Видавництво: | Красноармійськ: КІІ ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | О.Є.Гусєва, Л.Г.Сергієнко. Дидактичні аспекти теорії проблемного навчання // Дні науки–2010: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2010. – С.123-125 |
Короткий огляд (реферат): | В статі представлено прорблемне навчання як одне з дієвих засобів розвитку розумових сил студентів, їх самостійності та активності, творчого мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20393 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
123Сергиенко.pdf | 140,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.