Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусєва, О.Є.-
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2013-05-27T07:41:50Z-
dc.date.available2013-05-27T07:41:50Z-
dc.date.issued2010-04-10-
dc.identifier.citationО.Є.Гусєва, Л.Г.Сергієнко. Дидактичні аспекти теорії проблемного навчання // Дні науки–2010: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2010. – С.123-125en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20393-
dc.description.abstractВ статі представлено прорблемне навчання як одне з дієвих засобів розвитку розумових сил студентів, їх самостійності та активності, творчого мислення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКрасноармійськ: КІІ ДонНТУen_US
dc.subjectПроблемне навчанняen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.titleДидактичні аспекти теорії проблемного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123Сергиенко.pdf140,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.