Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелоусова Р.О-
dc.date.accessioned2013-05-26T08:59:13Z-
dc.date.available2013-05-26T08:59:13Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20292-
dc.description.abstractРассмотрено понятие сегментации ринка автотранспортных услуг и его роль в формировании маркетинговой политике на автотранспортном предприятии, приведена специфика автотранспортного рынкаen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectБрендінгen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.titleРОЛЬ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ПРИ РОЗРОБЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА АВТОТРАНСПОРТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ (АТП)en_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
belousova.docx24,61 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.