Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20206
Назва: Исследования спроса как основа развития предприятия
Автори: Кратт, О.А.
Панжар, А.И.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Донецк, ДонДТУ
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Исследования спроса как основа развития предприятия / О.А. Кратт, А.И. Панжар // Наукові праці Донецького державного технічного університету. Серія: економічна. Випуске 26. - Донецьк, ДонДТУ, 2001. - 222с.
Короткий огляд (реферат): Подано основні положення методики дослідження попиту продукції машинобудівних підприємств. Використання даної методики дозволяє здійснювати діяльність підприємств з урахуванням вибору пріоритетних ринків збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20206
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc2.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.