Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.contributor.authorПанжар, А.И.-
dc.date.accessioned2013-05-23T12:08:51Z-
dc.date.available2013-05-23T12:08:51Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКратт О.А. Исследования спроса как основа развития предприятия / О.А. Кратт, А.И. Панжар // Наукові праці Донецького державного технічного університету. Серія: економічна. Випуске 26. - Донецьк, ДонДТУ, 2001. - 222с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20206-
dc.description.abstractПодано основні положення методики дослідження попиту продукції машинобудівних підприємств. Використання даної методики дозволяє здійснювати діяльність підприємств з урахуванням вибору пріоритетних ринків збуту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецк, ДонДТУen_US
dc.titleИсследования спроса как основа развития предприятияen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc2.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.