Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлова, Ю.Ю.-
dc.contributor.authorБелова, Ю.Ю.-
dc.contributor.authorBelova, Ju.-
dc.date.accessioned2013-05-22T16:57:58Z-
dc.date.available2013-05-22T16:57:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20065-
dc.descriptionThe problem of forming of design and designer knowledge is considered in the article, abilities and skills for future specialists in the area of engineering during professional training in the institute. The modern methodical approaches to preparation of students are generalized. The drawbacks of the system of the differentiated study of technical disciplines are analyzed for forming of design studies and skills.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної підготовки у вузі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання загально інженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок.en_US
dc.description.sponsorshipБердянський державний педагогічний університетen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectзагально інженерна освітаen_US
dc.subjectобщеинженерное образованиеen_US
dc.subjecttechnical educationen_US
dc.subjectміжпредметні зв’язки-
dc.subjectпроектувальна та конструкторська діяльність-
dc.subjectдиференційований підхід у навчанні-
dc.subjectміждисциплінарна структура проектувальної діяльності-
dc.subjectцілісність знань-
dc.subjectсистемність-
dc.subjectмежпредметные связи-
dc.subjectпроектировочная и конструкторская деятельность-
dc.subjectдифференцированный подход в обучении-
dc.subjectмеждисциплинарная структура проектировочной деятельности-
dc.subjectцелостность знаний-
dc.subjectсистемность-
dc.subjectconnections between disciplines-
dc.subjectdesign and designer activity-
dc.subjectdifferentiated approach in teaching-
dc.subjectstructure of a design activity-
dc.subjectintegrity of knowledge-
dc.subjectsystem-
dc.titleМІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВen_US
dc.title.alternativeМеждисциплинарные связи общеинженерной подготовки как дидактическое средство проектировочных умений студентовen_US
dc.title.alternativeConnections between Disciplines of Engineering Training as a Didactic Mean of Design Abilities of Studentsen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belova.pdf256,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.