Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20065
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлова, Ю.Ю. | - |
dc.contributor.author | Белова, Ю.Ю. | - |
dc.contributor.author | Belova, Ju. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-22T16:57:58Z | - |
dc.date.available | 2013-05-22T16:57:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20065 | - |
dc.description | The problem of forming of design and designer knowledge is considered in the article, abilities and skills for future specialists in the area of engineering during professional training in the institute. The modern methodical approaches to preparation of students are generalized. The drawbacks of the system of the differentiated study of technical disciplines are analyzed for forming of design studies and skills. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної підготовки у вузі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання загально інженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок. | en_US |
dc.description.sponsorship | Бердянський державний педагогічний університет | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | загально інженерна освіта | en_US |
dc.subject | общеинженерное образование | en_US |
dc.subject | technical education | en_US |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | - |
dc.subject | проектувальна та конструкторська діяльність | - |
dc.subject | диференційований підхід у навчанні | - |
dc.subject | міждисциплінарна структура проектувальної діяльності | - |
dc.subject | цілісність знань | - |
dc.subject | системність | - |
dc.subject | межпредметные связи | - |
dc.subject | проектировочная и конструкторская деятельность | - |
dc.subject | дифференцированный подход в обучении | - |
dc.subject | междисциплинарная структура проектировочной деятельности | - |
dc.subject | целостность знаний | - |
dc.subject | системность | - |
dc.subject | connections between disciplines | - |
dc.subject | design and designer activity | - |
dc.subject | differentiated approach in teaching | - |
dc.subject | structure of a design activity | - |
dc.subject | integrity of knowledge | - |
dc.subject | system | - |
dc.title | МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ | en_US |
dc.title.alternative | Междисциплинарные связи общеинженерной подготовки как дидактическое средство проектировочных умений студентов | en_US |
dc.title.alternative | Connections between Disciplines of Engineering Training as a Didactic Mean of Design Abilities of Students | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belova.pdf | 256,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.