Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.contributor.authorНодзельський, М.Г.-
dc.date.accessioned2013-04-16T07:37:56Z-
dc.date.available2013-04-16T07:37:56Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКратт О.А. Товарна політика: аксіоматика поняття / О.А. Кратт, М.Г. Нодзельський // Экономика промышленности. Экономика Украины в трансформационный период: Сб. науч. тр. / НАН Украины. Ин-т экономики пром-ти; Редкол.: Амоша А.И. (отв. ред.) и др.-Донецк, 2001.-416с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18623-
dc.description.abstractТоварна політика представлена як складова частина маркетингу. В основу розкриття товарної політики покладено категорію "товар". Товарна політика визначена як багатовимірний вид діяльності суб'єкта господарювання, спрямований на задоволення споживача, шляхом керування властивостями товару. Розглянуто елементи товарної політики.en_US
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниen_US
dc.titleТоварна політика: аксіоматика поняттяen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.