Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Title: Товарна політика: аксіоматика поняття
Authors: Кратт, О.А.
Нодзельський, М.Г.
Issue Date: 2001
Publisher: Інститут економіки промисловості НАН України
Citation: Кратт О.А. Товарна політика: аксіоматика поняття / О.А. Кратт, М.Г. Нодзельський // Экономика промышленности. Экономика Украины в трансформационный период: Сб. науч. тр. / НАН Украины. Ин-т экономики пром-ти; Редкол.: Амоша А.И. (отв. ред.) и др.-Донецк, 2001.-416с.
Abstract: Товарна політика представлена як складова частина маркетингу. В основу розкриття товарної політики покладено категорію "товар". Товарна політика визначена як багатовимірний вид діяльності суб'єкта господарювання, спрямований на задоволення споживача, шляхом керування властивостями товару. Розглянуто елементи товарної політики.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18623
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf1,44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.