Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоперешняк, C.В.-
dc.contributor.authorPopereshnyak, S.V.-
dc.date.accessioned2013-04-15T09:33:08Z-
dc.date.available2013-04-15T09:33:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 сen_US
dc.identifier.otherУДК 004.42-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18533-
dc.descriptionThe customer relationship management systems in holding organizations is studied. The CRM-system is classified and its main functions are defined. The project of CRM-system to meet modern trends of development is worked outen_US
dc.description.abstractДосліджуються системи управління взаємовідно-синами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвиткуen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectхолдинговая организацияen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectисследованиеen_US
dc.subjectразработкаen_US
dc.subjectвнедрениеen_US
dc.subjectпрограммное обеспечение управления взаимоотношениями с клиентамиen_US
dc.subjectхолдингова організаціяen_US
dc.subjectпрограмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтамиen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectрозробкаen_US
dc.subjectвпровадженняen_US
dc.subjectholding organizationen_US
dc.subjectCRM softwareen_US
dc.subjectCRM-system researchen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectimplementationen_US
dc.titleІнформаційні системи холдингових організацій та система управління взаємовідносинами з клієнтамиen_US
dc.title.alternativeInformation systems of holding organizations and customer relationship management systemen_US
dc.title.alternativeИнформационные системы холдинговых организаций и система управления взаимоотношениями с клиентамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115.pdf563,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.