Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.contributor.authorСлоква, Марина Григорьевна-
dc.date.accessioned2013-04-09T21:17:47Z-
dc.date.available2013-04-09T21:17:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКратт О.А. Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Монографія. – Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2005. – 292 с.en_US
dc.identifier.issn378.1+339.13.017-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18340-
dc.description.abstractУ монографії досліджуються теоретичні та прикладні аспекти використання сегментації при вивченні формування ринку послуг вищої освіти. Застосовано автентичний підхід до сегментації ринку, що базується на використанні системного підходу. Це дозволило забезпечити взаємообумовленість та послідовність сегментації основних компонентів ринку: вищих навчальних закладів, споживачів, послуг вищої освіти, і, тим самим, отримати якісно нові результати досліджень.en_US
dc.publisherДонецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”en_US
dc.subjectСегментація, ринок послуг вищої освіти, системний підхідen_US
dc.titleСегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходуen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, звіти НДР



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.