Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18340
Назва: Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорьевна
Ключові слова: Сегментація, ринок послуг вищої освіти, системний підхід
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Монографія. – Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2005. – 292 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджуються теоретичні та прикладні аспекти використання сегментації при вивченні формування ринку послуг вищої освіти. Застосовано автентичний підхід до сегментації ринку, що базується на використанні системного підходу. Це дозволило забезпечити взаємообумовленість та послідовність сегментації основних компонентів ринку: вищих навчальних закладів, споживачів, послуг вищої освіти, і, тим самим, отримати якісно нові результати досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18340
ISSN: 378.1+339.13.017
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, звіти НДР



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.