Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоконний, С.П.-
dc.date.accessioned2013-03-21T13:17:53Z-
dc.date.available2013-03-21T13:17:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17784-
dc.descriptionThe article is devoted to the problem of developing reflective skills of pedagogical university students.These skills are the important indicators of future teachers preparedness for their professional activity. The contents and structure of reflective skills are defined. The development of these skills will give the teacher possibility to realize creative potential successfully in practical activity.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування рефлексивних умінь студентів педуніверситетів. Ці вміння є одним з важливих показників готовності майбутніх учителів до професійної діяльності Визначено зміст і структуру рефлексивних умінь. Сформованість рефлексивних умінь дозволить вчителеві успішно реалізувати на практиці власний творчий потенціал.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрефлексивні уміння вчителяen_US
dc.subjectreflexive skills of teachersen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectpedagogical activityen_US
dc.subjectпрофесійні педагогічні умінняen_US
dc.subjectprofessional pedagogical skillsen_US
dc.subjectготовність до професійної діяльностіen_US
dc.subjectreadiness for professional activityen_US
dc.titleЗміст і структура рефлексивних умінь майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bilokonij.pdf77,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.