Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17784
Title: | Зміст і структура рефлексивних умінь майбутнього вчителя |
Authors: | Білоконний, С.П. |
Keywords: | рефлексивні уміння вчителя reflexive skills of teachers педагогічна діяльність pedagogical activity професійні педагогічні уміння professional pedagogical skills готовність до професійної діяльності readiness for professional activity |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі формування рефлексивних умінь студентів педуніверситетів. Ці вміння є одним з важливих показників готовності майбутніх учителів до професійної діяльності Визначено зміст і структуру рефлексивних умінь. Сформованість рефлексивних умінь дозволить вчителеві успішно реалізувати на практиці власний творчий потенціал. |
Description: | The article is devoted to the problem of developing reflective skills of pedagogical university students.These skills are the important indicators of future teachers preparedness for their professional activity. The contents and structure of reflective skills are defined. The development of these skills will give the teacher possibility to realize creative potential successfully in practical activity. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17784 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bilokonij.pdf | 77,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.