Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17784
Title: Зміст і структура рефлексивних умінь майбутнього вчителя
Authors: Білоконний, С.П.
Keywords: рефлексивні уміння вчителя
reflexive skills of teachers
педагогічна діяльність
pedagogical activity
професійні педагогічні уміння
professional pedagogical skills
готовність до професійної діяльності
readiness for professional activity
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування рефлексивних умінь студентів педуніверситетів. Ці вміння є одним з важливих показників готовності майбутніх учителів до професійної діяльності Визначено зміст і структуру рефлексивних умінь. Сформованість рефлексивних умінь дозволить вчителеві успішно реалізувати на практиці власний творчий потенціал.
Description: The article is devoted to the problem of developing reflective skills of pedagogical university students.These skills are the important indicators of future teachers preparedness for their professional activity. The contents and structure of reflective skills are defined. The development of these skills will give the teacher possibility to realize creative potential successfully in practical activity.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17784
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bilokonij.pdf77,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.