Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17672
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герасимова, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-19T07:43:39Z | - |
dc.date.available | 2013-03-19T07:43:39Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17672 | - |
dc.description | The maintenance and substantive provisions of reflection, its basic forms are shown and theoretically grounded in the article. The historical-pedagogical analysis of the concept "reflection" is conducted. Basic approaches of the categories "reflection" in modern pedagogical education are selected. Approaches of reflection abilities in scientific activity are analysed. | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено та теоретично обґрунтовано зміст і основні положення рефлексії, її основні форми. Проведено історико-педагогічний аналіз поняття "рефлексія ". Виділено основні підходи щодо визначення категорій "рефлексія " у сучасній педагогічній освіті. Проаналізовано підходи щодо визначення рефлексивних умінь у навчальній діяльності. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | training activities | en_US |
dc.subject | самопізнання | en_US |
dc.subject | self-knowledge | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | teacher education | en_US |
dc.title | Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gerasimova.pdf | 62,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.