Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимова, О.І.-
dc.date.accessioned2013-03-19T07:43:39Z-
dc.date.available2013-03-19T07:43:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17672-
dc.descriptionThe maintenance and substantive provisions of reflection, its basic forms are shown and theoretically grounded in the article. The historical-pedagogical analysis of the concept "reflection" is conducted. Basic approaches of the categories "reflection" in modern pedagogical education are selected. Approaches of reflection abilities in scientific activity are analysed.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено та теоретично обґрунтовано зміст і основні положення рефлексії, її основні форми. Проведено історико-педагогічний аналіз поняття "рефлексія ". Виділено основні підходи щодо визначення категорій "рефлексія " у сучасній педагогічній освіті. Проаналізовано підходи щодо визначення рефлексивних умінь у навчальній діяльності.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjecttraining activitiesen_US
dc.subjectсамопізнанняen_US
dc.subjectself-knowledgeen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectteacher educationen_US
dc.titleКонцептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gerasimova.pdf62,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.