Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17672
Назва: | Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз) |
Автори: | Герасимова, О.І. |
Ключові слова: | рефлексія reflection навчальна діяльність training activities самопізнання self-knowledge педагогічна освіта teacher education |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено та теоретично обґрунтовано зміст і основні положення рефлексії, її основні форми. Проведено історико-педагогічний аналіз поняття "рефлексія ". Виділено основні підходи щодо визначення категорій "рефлексія " у сучасній педагогічній освіті. Проаналізовано підходи щодо визначення рефлексивних умінь у навчальній діяльності. |
Опис: | The maintenance and substantive provisions of reflection, its basic forms are shown and theoretically grounded in the article. The historical-pedagogical analysis of the concept "reflection" is conducted. Basic approaches of the categories "reflection" in modern pedagogical education are selected. Approaches of reflection abilities in scientific activity are analysed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17672 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gerasimova.pdf | 62,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.