Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лосєва, Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-11T09:15:16Z | - |
dc.date.available | 2013-03-11T09:15:16Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507 | - |
dc.description | It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given. | en_US |
dc.description.abstract | Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | герменевтичний підхід | en_US |
dc.subject | hermeneutic approach | en_US |
dc.subject | педагогічна герменевтика | en_US |
dc.subject | teaching hermeneutics | en_US |
dc.subject | ціннісні настанови викладача | en_US |
dc.subject | valuable guidance teacher | en_US |
dc.subject | розуміння | en_US |
dc.subject | understanding | en_US |
dc.subject | діалогічне спілкування | en_US |
dc.subject | dialogic communication | en_US |
dc.title | Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
loseva.pdf | 64,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.