Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосєва, Н.М.-
dc.date.accessioned2013-03-11T09:15:16Z-
dc.date.available2013-03-11T09:15:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507-
dc.descriptionIt proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given.en_US
dc.description.abstractДоведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectгерменевтичний підхідen_US
dc.subjecthermeneutic approachen_US
dc.subjectпедагогічна герменевтикаen_US
dc.subjectteaching hermeneuticsen_US
dc.subjectціннісні настанови викладачаen_US
dc.subjectvaluable guidance teacheren_US
dc.subjectрозумінняen_US
dc.subjectunderstandingen_US
dc.subjectдіалогічне спілкуванняen_US
dc.subjectdialogic communicationen_US
dc.titleГерменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
loseva.pdf64,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.