Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Title: Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу
Authors: Лосєва, Н.М.
Keywords: герменевтичний підхід
hermeneutic approach
педагогічна герменевтика
teaching hermeneutics
ціннісні настанови викладача
valuable guidance teacher
розуміння
understanding
діалогічне спілкування
dialogic communication
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі.
Description: It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
loseva.pdf64,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.