Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Title: | Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу |
Authors: | Лосєва, Н.М. |
Keywords: | герменевтичний підхід hermeneutic approach педагогічна герменевтика teaching hermeneutics ціннісні настанови викладача valuable guidance teacher розуміння understanding діалогічне спілкування dialogic communication |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі. |
Description: | It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
loseva.pdf | 64,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.