Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17239
Назва: Методика аналізу кон'юнктури ринку послуг вищої освіти
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Дата публікації: 2004
Видавництво: Економіст
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Методика аналізу кон'юнктури ринку послуг вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Економіст. – 2004. – №3(209). – С.69-71.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито прийоми та методи дослідження, які дозволяють кількісно відобразити якісні характеристики ринку послуг вищої освіти. Використання методики дає можливість визначити етап економічного циклу, на якому знаходиться ринок у даний час, а також оцінити ймовірність переходу на наступний етап. Подана інформації дозволяє підвищити рівень обґрунтованості управлінських рішень вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17239
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._13.doc377,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.