Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.date.accessioned2013-02-15T20:57:17Z-
dc.date.available2013-02-15T20:57:17Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКратт О.А. Методика аналізу кон'юнктури ринку послуг вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Економіст. – 2004. – №3(209). – С.69-71.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17239-
dc.description.abstractУ статті розкрито прийоми та методи дослідження, які дозволяють кількісно відобразити якісні характеристики ринку послуг вищої освіти. Використання методики дає можливість визначити етап економічного циклу, на якому знаходиться ринок у даний час, а також оцінити ймовірність переходу на наступний етап. Подана інформації дозволяє підвищити рівень обґрунтованості управлінських рішень вищих навчальних закладів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЕкономістen_US
dc.titleМетодика аналізу кон'юнктури ринку послуг вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._13.doc377,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.