Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатюк, О.А.-
dc.date.accessioned2012-12-17T08:16:17Z-
dc.date.available2012-12-17T08:16:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16597-
dc.descriptionПоказано, що поняття освітнього середовища, незважаючи на його розвиваючий вплив на особистість студента й визначальну роль у формуванні педагогічних умов здійснення навчально-виховного процесу, ще не одержало належного відбиття в науковій літературі. Проаналізовано зміст освітнього середовища, його структуру, джерела й характер впливу на самореалізацію студентів. Обґрунтовуються найважливіші фактори, що визначають педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх інженерів до своєї професійної діяльності і готовності до професійного самовдосконалення.en_US
dc.description.abstractIt is shown, that the concept of educational environment, despite of its developing influence on the person of the student and determining role in formation of pedagogical conditions of realization of educational process, yet has not received appropriate reflection in the scientific literature. The contents of educational environment, its structure, sources and character of influence on selfrealization of the students is analyzed. The major factors which define pedagogical conditions of effective preparation of the future engineers to the professional activity and readiness for professional self-perfection are proved.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectособистість студентаen_US
dc.subjectpersonality of the studenten_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняen_US
dc.subjectprofessional self-improvementen_US
dc.titleОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У ФОРМУВАННІ ПОТРЕБИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ignatuk.pdf140,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.