Випуск 10 (193) Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 51
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИВ. І. ЖИГІРЬ; Жигирь В. И.; Zhigіr Vіktorіya
2011ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ФАХОВОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НАВЧАННЯТ. А. ЄЩЕНКО; Ещенко Т.А.; Yeschenko T.A.
2011ФОРМИРОВАНИЕ СОЦИОКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ В ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ В ВУЗЕС. А. ЕРМАКОВА; Єрмакова С. О.; Yermakova S. A.; Ю. В. ХАЛАДЖИ; Халаджи Ю. В.; Khaladzhy Y. V.
2011ЯЗЫКОВАЯ ЛИЧНОСТЬ СТУДЕНТОВ-ФИЛОЛОГОВ: ФОРМИРОВАНИЕ КАРТИНЫ МИРАЕ. И. ВОВК; Вовк О. І.; Vovk O.
2011ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИО. Д. ВЄТРОВА; Ветрова О. Д.; Vetrova O. D.
2011САМОКОНТРОЛЬ І ВЗАЄМОКОНТРОЛЬ ЯК КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МЕНЕДЖЕРІВ ПОЧАТКОВИХ КУРСІВО. О. УСОВА; Усова О. О.; Usova O. O.
2011ЗОВНІШНІ ОЗНАКИ ДОШКІЛЬНИКА ЯК ПРОЯВ ЙОГО ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯН. Ю. ЦИБУЛЯК; Цибуляк Н. Ю.; Tsibulyak Natalia
2011КОНСТРУКТИВІЗМ ТА ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВТ. В. ТОРБІНА; Торбина Т. В.; Torbina Т. V.; К. Р. ЦИГАНКОВА; Цыганкова Е. Р.; Tsygankova K. R.
2011ЗАВОД ФОТОАПАРАТІВ ДИТЯЧОЇ ТРУДОВОЇ КОМУНИ ІМЕНІ Ф. Е. ДЗЕРЖИНСЬКОГО ЯК ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ФОН І ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИХОВАНЦІВА. В. ТКАЧЕНКО; Ткаченко А. В.; Tkachenko A. V.
2011ОБРАЗ ЛЮДИНИ ЯК ОДИН ІЗ ФАКТОРІВ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУІ. О. СТОВБУН; Стовбун И. А.; Stovbun Irina.
2011МЕТОДИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯП. В. СТЕФАНЕНКО; Стефаненко П. В.; Stefanenko P. V.
2011ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГА-ОБМІНУ ВРАЖЕННЯМИ ТА ДУМКАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙТ. І. СІНЬКОВА; Синькова Т. И.; Sinkova T.
2011УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ ЯК СКЛАДОВА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ШКОЛОЮО. О. САМСОНОВА; Самсонова А. А.; Samsonova O.
2011ПРИЗНАЧЕННЯ Й ЗМІСТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ПОГЛЯДУ КОНЦЕПЦІЇ ЧОТИРЬОХ РІВНІВ РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ЛЮДИНИВ. О. САБАДУХА; Сабадуха В. А.; Sabadukha V. O.
2011КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАК. І. ПРИХОДЧЕНКО; Приходченко Е. И.; Prykhodchenko K. I.
2011ВСЕБІЧНЕ ОСОБИСТІСНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ ЯК РОЗВИТОК ЗРІЛИХ ФОРМ СОЦІАЛЬНОСТІ ІНДИВІДАК. І. ПРИХОДЧЕНКО; Приходченко Е. И.; Prykhodchenko K. I.
2011ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇЛ. А. ПОСТНИКОВА; Постникова Л. А.; Postnykova L.
2011ПОНЯТТЯ «ІДЕНТИЧНІСТЬ»: ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯО. В. ПОПОВА; Попова Е.В.; Popova E.V.
2011КРИЗА 23 РОКІВ ЯК ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД ВІД ЮНАЦЬКОГО ВІКУ ДО ВСТУПУ У ДОРОСЛІСТЬ (ЮНАКИ)В. М. ПОЛІЩУК; Полищук В.Н.; Polischuk V.M.
2011ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМАО. О. ПЕТРИКЕЙ; Петрикей О. А.; Petrykey O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 51