Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorМартинюк, О.М.-
dc.contributor.authorAndreyeva, N.N.-
dc.contributor.authorMartynyuk, E.N.-
dc.date.accessioned2012-05-01T14:23:23Z-
dc.date.available2012-05-01T14:23:23Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 36-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 283 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 658.8.035.5:502.15:346.548-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12941-
dc.descriptionWithin the concept of sustainable development the paper gives grounds to the elements of the marketing ecological strategy of a business, discloses the content of their nature and characteristics of its implementation within the strategic environment-oriented management.en_US
dc.description.abstractОбгрунтовано в рамках концепції сталого розвитку елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectстійкий розвитокen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectекологічний менеджментen_US
dc.subjectsustainable development-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectecological management-
dc.titleМаркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємстваen_US
dc.title.alternativeMarketing Ecological Strategy as a Conceptual Basis for Sustainable Development of the Enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 36-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andreeva.pdf529,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.