Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12941
Title: Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства
Other Titles: Marketing Ecological Strategy as a Conceptual Basis for Sustainable Development of the Enterprise
Authors: Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М.
Andreyeva, N.N.
Martynyuk, E.N.
Keywords: стійкий розвиток
маркетинг
екологічний менеджмент
sustainable development
marketing
ecological management
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 36-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 283 с.
Abstract: Обгрунтовано в рамках концепції сталого розвитку елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту.
Description: Within the concept of sustainable development the paper gives grounds to the elements of the marketing ecological strategy of a business, discloses the content of their nature and characteristics of its implementation within the strategic environment-oriented management.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12941
Appears in Collections:Випуск 36-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andreeva.pdf529,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.