Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКЕНДЮХОВ, О.В.-
dc.contributor.authorБОЄНКО, О.Ю.-
dc.date.accessioned2012-04-26T13:41:34Z-
dc.date.available2012-04-26T13:41:34Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 35. – Донецьк, ДонНТУ, 2008. – 238 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12462-
dc.description.abstractМАКРОЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ЭКОНОМИКИen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectБРЕНДИНГen_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectТорговельні маркиen_US
dc.subjectГносеологіяen_US
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БРЕНДИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kendyhov.pdf315,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.