Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12462
Назва: ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БРЕНДИНГУ
Автори: КЕНДЮХОВ, О.В.
БОЄНКО, О.Ю.
Ключові слова: БРЕНДИНГ
МАРКЕТИНГ
Торговельні марки
Гносеологія
Дата публікації: 2008
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 35. – Донецьк, ДонНТУ, 2008. – 238 с.
Короткий огляд (реферат): МАКРОЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ЭКОНОМИКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12462
Розташовується у зібраннях:Випуск 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kendyhov.pdf315,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.