Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.contributor.authorЧурносова, И.А.-
dc.date.accessioned2011-09-28T06:42:39Z-
dc.date.available2011-09-28T06:42:39Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 3 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 46 - 51en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1219-
dc.descriptionCompetition is interpreted as a kind of market relations. Allocated gradients constituting the content of economic relations. This allowed to systematize directions of scientific research of principles of formation of competition. Competitiveness presents as a result of competition of economic entities.-
dc.description.abstractКонкуренция трактуется как вид рыночных отношений. Выделены градиенты, составляющие содержание экономических отношений. Это позволило систематизировать направления научного поиска принципов формирования конкуренции. Конкурентоспособность представлена как результат конкурентной борьбы хозяйствующих субъектов.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;10-
dc.subjectконкурентная борьбаen_US
dc.subjectнаучный поискen_US
dc.subjectрыночные отношенияen_US
dc.subjectконкуренцияen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarket relationsen_US
dc.subjectscientific inquiryen_US
dc.subjectcompetitive struggleen_US
dc.titleГносеологические аспекты конкуренцииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 103-3
Наукові публікації кафедри Економіки підприємств
Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гносеологические аспекты конкуренции.pdf170,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.