Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12008
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приходченко, Е.И. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-21T10:46:08Z | - |
dc.date.available | 2012-04-21T10:46:08Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-21 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12008 | - |
dc.description.abstract | Першочергове завдання школи в XXI столітті – столітті інформаційних технологій є формування інтелектуальних компетентностей навчаючих. Поняття „компетенції” (від лат. compete – досягаю, відповідаю, підходжу) означає, з одного боку, обізнаність із чимось, коло повноважень, з іншого – це якість особистості, яка має достатні знання в певній галузі, з чимось добре обізнана, тямуща, ґрунтується на знанні, кваліфікована. | en_US |
dc.subject | компетенції | en_US |
dc.subject | творчому освітньо-виховному середовищі | en_US |
dc.title | ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЗРОСТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НАВЧАЮЧИХ У ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вивчення рівня зростання інтелектуальних.doc | 201,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.