Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходченко, Е.И.-
dc.date.accessioned2012-04-21T10:46:08Z-
dc.date.available2012-04-21T10:46:08Z-
dc.date.issued2012-04-21-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12008-
dc.description.abstractПершочергове завдання школи в XXI столітті – столітті інформаційних технологій є формування інтелектуальних компетентностей навчаючих. Поняття „компетенції” (від лат. compete – досягаю, відповідаю, підходжу) означає, з одного боку, обізнаність із чимось, коло повноважень, з іншого – це якість особистості, яка має достатні знання в певній галузі, з чимось добре обізнана, тямуща, ґрунтується на знанні, кваліфікована.en_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectтворчому освітньо-виховному середовищіen_US
dc.titleВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЗРОСТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НАВЧАЮЧИХ У ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вивчення рівня зростання інтелектуальних.doc201,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.