Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10536
Назва: | Індивідуально-ціннісний підхід до розвиваючої освіти студентів в університеті непедагогічного профілю |
Автори: | Серьожникова, Р.К. |
Ключові слова: | студент індивідуально-ціннісний підхід Я профільні дисципліни викладач I student teacher specialized subjects |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основи розвиваючого навчання, обумовленого вдосконалюванням соціального Я, професійного Я та Я реального, гармонізацією індивідуального й суб'єктивного досвіду студента, що забезпечено індивідуально-ціннісним підходом, орієнтованим на створення умов (креативного середовища) для творчого різнобічного розвитку студентів - майбутніх викладачів профільних дисциплін |
Опис: | The article covers the basics of developmental education, due tj the improvement of the social I am, I am a professional and I am a real, the harmonization of individual and subjective exepirience of the student, secured personal-value approach, aimed at creating conditions (creative environments) for versatile creative development of students - future teachers of specialized subjects |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10536 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
сережникова.pdf | 161,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.