Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10491
Назва: МЕХАНІЗМ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Інші назви: MECHANISM OF STRATEGY OF DEVELOPMENT OF ENTERPRISE OF FOOD RETAIL INDUSTRY
Автори: Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich
Ключові слова: стратегія, інвестиції, ціна, цінова політика, тактика, підприємство, фінансовий аналіз, економічний ефект, стан підприємства
strategy, investments, price, price policy, tactic, enterprise, financial analysis, economic effect, state of enterprise
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.
Бібліографічний опис: Кучер А. Міняйло Т. Механізм стратегії розвитку підприємства харчової промисловості. - Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. –2010. – Том 2. – №1. – С.95-100.
Короткий огляд (реферат): Описано поняття стратегії і розглянуто політику стратегічного планування на підприємстві. Визначено місце стратегії і тактики підприємства. Проаналізовано фінансовий стан підприємства – ЗАТ ”Єнакієвський хлібозавод. Визначено, що є недоліки у стратегії і тактиці ціноутворення. Розроблено новий підхід до визначення цінової і збутової політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10491
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.