Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, Анатолій Тимофійович-
dc.contributor.authorKucher, Anatoliy Timofeevich-
dc.date.accessioned2012-04-02T14:06:45Z-
dc.date.available2012-04-02T14:06:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКучер А. Міняйло Т. Механізм стратегії розвитку підприємства харчової промисловості. - Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. –2010. – Том 2. – №1. – С.95-100.en_US
dc.identifier.otherУДК 334.716 : 65.01-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10491-
dc.description.abstractОписано поняття стратегії і розглянуто політику стратегічного планування на підприємстві. Визначено місце стратегії і тактики підприємства. Проаналізовано фінансовий стан підприємства – ЗАТ ”Єнакієвський хлібозавод. Визначено, що є недоліки у стратегії і тактиці ціноутворення. Розроблено новий підхід до визначення цінової і збутової політики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.en_US
dc.subjectстратегія, інвестиції, ціна, цінова політика, тактика, підприємство, фінансовий аналіз, економічний ефект, стан підприємстваen_US
dc.subjectstrategy, investments, price, price policy, tactic, enterprise, financial analysis, economic effect, state of enterpriseen_US
dc.titleМЕХАНІЗМ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІen_US
dc.title.alternativeMECHANISM OF STRATEGY OF DEVELOPMENT OF ENTERPRISE OF FOOD RETAIL INDUSTRYen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.