Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНеклюдов, Михайло Володимирович-
dc.contributor.authorНеклюдов, Михаил Владимирович-
dc.contributor.authorNekludov, М. V.-
dc.date.accessioned2012-03-30T07:58:41Z-
dc.date.available2012-03-30T07:58:41Z-
dc.date.issued2010-09-03-
dc.identifier.citationНеклюдов М.В. Вплив розподілу навантаження по денній поверхні на напружений стан тунелю мілкого закладання / М.В. Неклюдов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 153-158.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10291-
dc.descriptionThe analysis of the low-depth tunnel timbering stress condition and surrounding rock mass according to the width of the load distribution on the day surface is carried out. The load is assumed as uniformly distributed. The mass is presented as an elastic layer with a hole supported by the elastic ring or without it. The calculation is conducted for three different diameters of a hole at equal depth — in the middle of a layer. The problem is decided through the boundary element method.en_US
dc.description.abstractПроведено аналіз напруженого стану кріплення тунелю мілкого закладання та масиву порід, що його оточує, в залежності від ширини розподілу навантаження по денній поверхні. Навантаження прий-нято рівномірно розподіленим. Масив представлено як пружний шар з отвором, підкріпленим пружним кільцем або без нього. Обчислення проводились для трьох різних діаметрів отвору за однакової глибини закладання — посередині шару.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТУНЕЛЬen_US
dc.subjectМЕТОД ГРАНИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВen_US
dc.subjectМЕТОД ФІКТИВНИХ НАВАНТАЖЕНЬen_US
dc.subjectПРУЖНИЙ ШАРen_US
dc.subjectКРІПЛЕННЯen_US
dc.subjectНАПРУЖЕННЯen_US
dc.subjectТУННЕЛЬen_US
dc.subjectМЕТОД ГРАНИЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВen_US
dc.subjectМЕТОД ФИКТИВНЫХ НАГРУЗОКen_US
dc.subjectУПРУГИЙ СЛОЙen_US
dc.subjectКРЕПЬen_US
dc.subjectНАПРЯЖЕНИЯen_US
dc.subjectTUNNELen_US
dc.subjectBOUNDARY ELEMENT METHODen_US
dc.subjectFICTION STRESSES METHODen_US
dc.subjectELASTIC LAYERen_US
dc.subjectTIMBERINGen_US
dc.subjectSTRESSESen_US
dc.titleВплив розподілу навантаження по денній поверхні на напружений стан тунелю мілкого закладанняen_US
dc.title.alternativeВлияние распределения нагрузки по дневной поверхности на напряжённое состояние тоннеля мелкого заложенияen_US
dc.title.alternativeInfluence of the Day Surface Load Distribution on the Stress Condition of the Low-Depth Tunnelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка"
№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Неклюдов.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.