Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10291
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Неклюдов, Михайло Володимирович | - |
dc.contributor.author | Неклюдов, Михаил Владимирович | - |
dc.contributor.author | Nekludov, М. V. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-30T07:58:41Z | - |
dc.date.available | 2012-03-30T07:58:41Z | - |
dc.date.issued | 2010-09-03 | - |
dc.identifier.citation | Неклюдов М.В. Вплив розподілу навантаження по денній поверхні на напружений стан тунелю мілкого закладання / М.В. Неклюдов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 153-158. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10291 | - |
dc.description | The analysis of the low-depth tunnel timbering stress condition and surrounding rock mass according to the width of the load distribution on the day surface is carried out. The load is assumed as uniformly distributed. The mass is presented as an elastic layer with a hole supported by the elastic ring or without it. The calculation is conducted for three different diameters of a hole at equal depth — in the middle of a layer. The problem is decided through the boundary element method. | en_US |
dc.description.abstract | Проведено аналіз напруженого стану кріплення тунелю мілкого закладання та масиву порід, що його оточує, в залежності від ширини розподілу навантаження по денній поверхні. Навантаження прий-нято рівномірно розподіленим. Масив представлено як пружний шар з отвором, підкріпленим пружним кільцем або без нього. Обчислення проводились для трьох різних діаметрів отвору за однакової глибини закладання — посередині шару. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | ТУНЕЛЬ | en_US |
dc.subject | МЕТОД ГРАНИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ | en_US |
dc.subject | МЕТОД ФІКТИВНИХ НАВАНТАЖЕНЬ | en_US |
dc.subject | ПРУЖНИЙ ШАР | en_US |
dc.subject | КРІПЛЕННЯ | en_US |
dc.subject | НАПРУЖЕННЯ | en_US |
dc.subject | ТУННЕЛЬ | en_US |
dc.subject | МЕТОД ГРАНИЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ | en_US |
dc.subject | МЕТОД ФИКТИВНЫХ НАГРУЗОК | en_US |
dc.subject | УПРУГИЙ СЛОЙ | en_US |
dc.subject | КРЕПЬ | en_US |
dc.subject | НАПРЯЖЕНИЯ | en_US |
dc.subject | TUNNEL | en_US |
dc.subject | BOUNDARY ELEMENT METHOD | en_US |
dc.subject | FICTION STRESSES METHOD | en_US |
dc.subject | ELASTIC LAYER | en_US |
dc.subject | TIMBERING | en_US |
dc.subject | STRESSES | en_US |
dc.title | Вплив розподілу навантаження по денній поверхні на напружений стан тунелю мілкого закладання | en_US |
dc.title.alternative | Влияние распределения нагрузки по дневной поверхности на напряжённое состояние тоннеля мелкого заложения | en_US |
dc.title.alternative | Influence of the Day Surface Load Distribution on the Stress Condition of the Low-Depth Tunnel | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка" №1 (2010-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Неклюдов.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.