Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9574
Назва: Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля
Інші назви: Пространственная модель и параметрическая оптимизация совмещения рулевого привода с передней трапецией и независимой подвески автомобиля
Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension
Автори: Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Стефанович
Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Степанович
Kraynik, T.L.
Gudz, G.S.
Ключові слова: СТІЙКІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛЯ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КЕРМОВОГО ПРИВОДУ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯ
УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ АВТОМОБИЛЯ
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РУЛЕВОГО ПРИВОДА
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ НЕЗАВИСИМОЙ ПОДВЕСКИ АВТОМОБИЛЯ
STABILITY OF MOTION OF CAR
MATHEMATICAL MODEL OF STEERING DRIVE
MATHEMATICAL MODEL OF INDEPENDENT PENDANT OF CAR
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Крайник Т.Л. Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля / Т.Л. Крайник, Г.С. Гудз // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 6-10.
Короткий огляд (реферат): Представлено математичну модель кермового приводу і незалежної підвіски безкапотної вантажівки повною масою 2,9 т. та процедуру оптимізації просторової кінематики. Особливістю схеми є розміщення трапеції кермового приводу перед керованою віссю, що обумовлене зміщенням назад силового агрегату з умов покращення розподілу осьових навантажень.
Опис: The steering linkage and independent suspension mathematical model of a nonconventional truck with total weight of 2, 9 tons is presented. The optimization procedure of the three-dimensional kinematics is given. The chart feature is the steering linkage trapezium placing in front of the operated axle that is conditioned by the displacement of the power plant back and the improvement of the axial load distribution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9574
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крайник.pdf685,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.