Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8547
Назва: САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН З ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Інші назви: STUDENTS’ INDEPENDENT WORK AS ONE OF ORGANIZATIONAL FACTORS OF CREDIT AND MODULE TEACHING MATHEMATICS
Автори: Данильчук, Оксана Николаевна
Вирич, Светлана Александровна
Бабенко, Марина Олеговна
Ключові слова: самостійна робота студентів, кредитно-модульне навчання, самоконтроль успішності навчання, самоудосконалення, самоосвіта, позааудиторні заняття, ефективність самостійної роботи.
students’ independent work, credit and module teaching, self-control of students’ progress, out-of-class hours.
самостоятельная работа студентов, кредитно-модульное обучение, самоконтроль успешности учебы, самосовершенствование, самообразование, внеаудиторные занятия, эффективность самостоятельной работы.
Дата публікації: лис-2011
Видавництво: Киевский национальный университет им. Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Данильчук О.М., Вирич С.А., Бабенко М.О. Самостійна робота студентів як один з організаційних факторів кредитно-модульного навчання математики // одаток 2 до №3, том ІІ (27), 2011 VI Міжнародна науково-практична конференція “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору м. Київ 24-26 листопада 2011р. С. 114-123
Короткий огляд (реферат): У статті визначається сутність самостійної роботи студентів як умови їх професійного становлення. Розглядаються методи, завдання та цілі удосконалення самостійної роботи студентів при підготовці спеціалістів економічного профілю. Представлені вимоги використання самостійної роботи студентів на заняттях з вищої математики та аналізу міждисциплінарних зв’язків.
Опис: The essence of students’ independent work as the terms of their professional formation is defined in the article. The methods, tasks and aims of improvement of students’ independent work as a whole in training specialists in economics are considered. The requirements to resorting to students’ independent work as the lessons in higher mathematics and while analysing inter-subject connections are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8547
Розташовується у зібраннях:Доповіді та тези доповідей на конференціях і семінарах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данильчук О.М. , Вірис С.О., Бабенко М.О. на Київ.doc1,22 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.