Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8539
Назва: Тенденції розвитку маркетингу в сучасних умовах
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2007
Видавництво: КІІ ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції до 10-ї річниці кафедри „Економіки і менеджмент” „Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону”, 13 грудня 2007р., м.Красноармійськ. - c.144-149
Короткий огляд (реферат): Розглянуті тенденції розвитку маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8539
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг1.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.