Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/779
Назва: Институциональные аспекты реализации экологического маркетинга
Автори: Садченко, Е.В.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 89 - 3 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 133 - 139
Серія/номер: Економічна;22
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/779
Розташовується у зібраннях:Випуск 89-3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.