Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7160
Назва: Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Автори: Плахотнюк, Н.П.
Ключові слова: контент-аналіз
готовність до педагогічної діяльності
інноваційна діяльність
preparedness to pedagogical activity
content-analysis
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність поняття "готовність до педагогічної діяльності", подані результати контент-аналізу поняття "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності
Опис: The essence of the concept "preparedness to pedagogical activity" is analyzed in the article. Also the results of the content-analysis of the concept "preparedness to innovative pedagogical activity" and its structural components are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7160
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
плахотнюк.pdf119,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.