Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7160
Назва: | Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності |
Автори: | Плахотнюк, Н.П. |
Ключові слова: | контент-аналіз готовність до педагогічної діяльності інноваційна діяльність preparedness to pedagogical activity content-analysis |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сутність поняття "готовність до педагогічної діяльності", подані результати контент-аналізу поняття "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності |
Опис: | The essence of the concept "preparedness to pedagogical activity" is analyzed in the article. Also the results of the content-analysis of the concept "preparedness to innovative pedagogical activity" and its structural components are given |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7160 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
плахотнюк.pdf | 119,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.