Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/636
Назва: Роль коммуникационного процесса в организации маркетингового взаимодействия
Автори: Рыжкова, Г.А.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 82 - Донецьк, ДонНТУ, 2004. - С. 59 - 64
Серія/номер: Економічна;8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/636
Розташовується у зібраннях:Випуск 82



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.