Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35607
Назва: Застосування 3D технологій для створення і розгортання ігрових додатків
Інші назви: Application of 3D technologies for the creation and deployment of gaming applications
Автори: Добродомов, Дмитро Олександрович
Ключові слова: комп`ютерна гра
процедурна генерація
шейдери
C#
штучний інтелект
GODOT
Дата публікації: 2024
Видавництво: Луцьк : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Добродомов Д. О. Застосування 3D технологій для створення і розгортання ігрових додатків випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Дмитро Олександрович Добродомов . – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2024. - 192 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є ринок комп’ютерних ігор, процес розробки та розповсюдження ігрових додатків. Предметом дослідження є архітектура ігрових додатків, особливості та методики розробки, інструменти для розробки ігрових додатків. Мета роботи – розробка та реалізація ігрового застосунку з використанням 3D технологій та залученням сучасних методів та засобів створення і розгортання додатків. Наукова новизна полягає у гнучкій архітектурі додатку, що допускає подальше розширення функціоналу. Наявні алгоритми процедурної генерації складного ландшафту, з симуляцією нескінченості та різними кліматичними умовами, система інвентарю з гнучкими налаштуваннями предметів різних видів, наявність штучного інтелекту, що керує неігровими персонажами, комплексна система будівництва, прогресії гравця, взаємодії зі світом. Наявність даних ігрових механік може сприяти заохоченню нових користувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35607
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підписаний ІПЗ-20_Добродомов.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.