Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35556
Назва: Аналіз рекламної діяльності комерційного банку
Інші назви: Analysis of the advertising activity of the enterprise
Автори: Мельник, Сергій Олександрович
Ключові слова: оцінка
assessment
реклама
аналіз
класифікація
бюджет
показники
кампанія
діяльність
розподіл
підприємство
advertising
analysis
classification
budget
displays
campaign
activity
division
enterprise
Дата публікації: 2024
Видавництво: Луцьк : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Мельник С. О. Аналіз рекламної діяльності комерційного банку : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Сергій Олександрович Мельник. – Луцьк : ДонНТУ, 2024. – 107 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті вплив, характеристики та стратегії банківської реклами; надана характеристика діяльності досліджуваного підприємства; проведено аналіз рекламного середовища провідних банків країни, фінансово-економічних показників АТ «Ощадбанк» і його рекламної діяльності за попередні п’ять років; визначено оптимальний рівень рекламного бюджету; надано рекомендації до рекламної діяльності підприємства і розподілу її бюджету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35556
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВКР, Мельник С.О..pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.